torstai 2. huhtikuuta 2015

Melkein valmista!

Viime tekstissä kerroin, kuinka paljon paperityötä oli tehtävänä ennen kuin paketti oli valmis AVI:lle lähetettäväksi. Tästä noin viikon päästä odotti kirje kotona, jossa pyydettiin vielä 11 kohdan lisäselvitykset. Jo kohta 1 kuulosti aika haastavalta, koska minun piti etsiä Carelinalle potilasasiamies. Mistä sellaisia saa? Mikä koulutus potilasasiamiehellä pitää olla? Millä palkalla? No, parin puhelun jälkeen Carelinalla oli potilasasiamies :D Tässä työssä on oppinut pysymään tyynenä ja ottamaan vain puhelin käteen ja alkamaan selvitellä asioita.

Taas noin viikon päästä oli tullut uusi paksu kirje AVI:lta. Koska luvan myöntämiseen pitäisi mennä reilu kaksi kuukautta, niin mietin, että mitäköhän selvityksiä vielä pitää tehdä. Avasin kuoren ja WHAAAAAAT? Kuoressa oli lupapaperi leimoineen!!! Kyllä kädet tärisi ja sydän sykki! Se oli siinä! Kaikki selvitykset olivat menneet läpi ja tarvittava määrä paperia palautettu!

Nyt odotellaan puolestaan Tampereen kaupungin "lupaa", koska sosiaalipuolen ilmoitus tehdään suoraan kunnalle, jossa palvelua aiotaan toteuttaa. Voi olla, että tulee nopeastikin, mutta toki voi mennä vielä aikaa.

Olen tässä sivussa liittynyt Pirkanmaan Yrittäjiin, hoitanut vakuutukset ajantasalle ja toki hoitanut yhteistyötä tilitoimiston ja mainostoimiston kanssa. Lisäksi toimistohuone alkaa näyttää jo todella katu-uskottavalta officelta :D Työpuhelin on ostettu ja liittymä valittu, jotta uuden puhelinnumeron voi painattaa käyntikortteihin ja laittaa nettisivuille. Työvaatteet on vihdoin monivaiheisten sovitusrumbien jälkeen valittu kenkiä myöten ja kuvat on otettu nettisivuja ja käyntikorttia varten. Asiakastietojärjestelmä on valittu ja siihen on pidetty pieni koulutus. Hommat etenee!

Tässä pientä esimakua vaatevalinnoista ja kuvista :D







2 kommenttia: